23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 138-283374
Offentliggjort
26.07.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
28.08.2017 Kl. 23:59

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=190848&B=VESTFOR

Udbyder

Vestforbrænding

Vindere

Valgt firma

(15.12.2017)
DanBørs A/S
Rosenkæret 11C, 2.sal
2860 Søborg

Opdateringer

Rettelse
(24.08.2017)

II.2.7)
I stedet for:
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Optioner på forlængelse: 3 x 12 måneder.
Læses:
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: nej

II.2.11)
I stedet for:
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Option på transport
Optioner på forlængelse: 3 x 12 måneder.
Læses:
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Option på transport.

Behandling/afsætning af plastaffald fra husholdninger


Vestforbrænding

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Vestforbrænding
10866111
Ejby Mosevej 219
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Christian Esdorf
Telefon: +45 44857000
E-mail: cbe@vestfor.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.vestfor.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/293501

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=190848&B=VESTFOR
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=190848&B=VESTFOR
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Behandling/afsætning af plastaffald fra husholdninger.

 

Sagsnr.: 17-01017
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90510000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Nærværende udbud vedrører behandling og afsætning af husstandsindsamlet plastaffald. Plastaffaldet kommer fra Vestforbrændings ejerkommuner, Nordfors' ejerkommuner samt København, Frederiksberg, Hvidovre og Tårnby Kommune. De forventede mængder er mellem 3 000 og 10 000 tons om året. Grundet det store spænd anvendes en trappemodel for tilbudspriserne, hvorefter Tilbudsgiver skal angive behandlingspriser inden for 5 intervaller.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90000000
90500000
90513000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Nærværende udbud vedrører behandling og afsætning af husstandsindsamlet plastaffald. Plastaffaldet kommer fra Vestforbrændings ejerkommuner, Nordfors' ejerkommuner samt København, Frederiksberg, Hvidovre og Tårnby Kommune. De forventede mængder er mellem 3 000 og 10 000 tons om året. Grundet det store spænd anvendes en trappemodel for tilbudspriserne, hvorefter Tilbudsgiver skal angive behandlingspriser inden for 5 intervaller.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Miljø/kvalitet / Vægtning: 50 %
Pris - Vægtning: 50 %
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Optioner på forlængelse: 3 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Option på transport

Optioner på forlængelse: 3 x 12 måneder.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Ordregiver er forpligtet til at udelukke enhver Tilbudsgiver, der er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, samt de nedenfor angivne frivillige udelukkelsesgrunde:

Har tilsidesat forpligtelser vedr. miljø-, social- og arbejdsmarkedslovgivning

Er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, under tvangsakkord, eller virksomheden på anden måde administreres af kurator eller retten.

Har gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser ved udøvelsen af erhvervet.

Konkurrencefordrejning ved indgåelse af aftaler med andre økonomiske aktører, samt interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren.

Har væsentligt misligholdt en tidligere offentlig kontrakt

Uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, samt er skyldig i videregivelse af urigtige oplysninger mv.

Tilbudsgiver skal udfylde ESPD'ets Del IV, afsnit A, om hvorvidt denne er registreret i CVR-registret eller RUT-registret. Det er et krav, at danske Tilbudsgivere er registreret i CVR- registeret. Såfremt ydelsen udføres i Danmark og Tilbudsgiver er en udenlandsk virksomhed, skal denne være registreret i RUT-registret senest på tidspunktet for kontraktindgåelsen.

Det er et krav at Tilbudsgiver har de nødvendige gyldige Miljøgodkendelser udstedt af rette myndighed i overensstemmelse med Lovgivningen for at kunne opfylde kontrakten.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Det er et krav, at Tilbudsgiver har en samlet årsomsætning som svarer til minimum det dobbelte af den samlede kontraktværdi.

Driftsresultat: Driftsresultatet skal være positivt de sidste 3 år.

eller

Soliditetsgrad: Soliditetsgraden skal være minimum 10 % som et gennemsnit over de sidste 3 år.

Det er et krav, at Tilbudsgiver har en erhvervsansvarsforsikring pålydende minimum 10 000 000 DKK for personskade og 5 000 000 DKK for tingsskade.

Sikkerhedsstillelse i form af en anfordringsgaranti pålydende 10 % af den samlede kontraktsum pr. år.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver skal have en typegodkendt og verificeret brovægt. Verificeringen skal kunne forevises på forlangende.

Såfremt Tilbudsgiver selv forestår transporten via optionen, skal denne transport ske med køretøjer med minimum EURO 6 motor.

Giver Leverandøren en del af kontrakten i underleverance, skal det angives hvor meget i procent. Dette skal dokumenteres ved underskrevet samarbejdserklæring på anmodning fra Ordregiver.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 25/08/2017
Tidspunkt: 23:59
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk, Engelsk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 28/08/2017
Tidspunkt: 06:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18/07/2017

Send til en kollega

0.078