Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Udbyder
Glostrup Kommune
Vindere
K01-0
(21.09.2017)
SCT Transport A/S
Stæremosen 21-23
3250 Gilleleje
SN01-2
(21.09.2017)
SCT Transport A/S
Stæremosen 21-23
3250 Gilleleje
SN01-3
(21.09.2017)
SCT Transport A/S
Stæremosen 21-23
3250 Gilleleje
SN01-1
(21.09.2017)
SCT Transport A/S
Stæremosen 21-23
3250 Gilleleje
Vintertjeneste 2017-2021, Roskildevej, Ring 3 m.fl. — Genudbud, kørebaner
Glostrup Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
65120119
Rådhusparken 2
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Henrik Nygaard
Telefon: +45 20766582
E-mail: hny@hnygaard.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.glostrup.dk
Internetadresse for køberprofilen: www.glostrup.dk/erhverv/udbud-og-bevillinger/udbud
Del II: Genstand
Udbud af vintertjeneste 2017-2021, Roskildevej, Ring 3 m.fl. — Genudbud, kørebaner.
Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:
Glatførebekæmpelse og snerydning på veje med 1 lastbil (1 entreprise/rammeaftale)
Snerydning på veje med 1 lastbil (3 entrepriser/rammeaftaler)
Hvert køretøj udgør en selvstændig entreprise. Nærmere beskrivelser af krav fremgår af udbudsmaterialet.
Der kan afgives tilbud på 1 eller flere af de anførte entrepriser.
K01-0
Entreprisen omfatter 1 lastbil (+ reserve)
1 lastbil (+ reservelastbil) til glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning
med ordregivers fugtsaltspreder (Epoke Sirius AST 7 m³)
og sneplov (Villeton VSH 3 200 mm, vægt 780 kg).
SN01-1
Entreprisen omfatter 1 lastbil
1 lastbil til snerydning
med ordregivers sneplov (Villeton VSH 3 200 mm, vægt 780 kg).
SN01-2
Entreprisen omfatter 1 lastbil
1 lastbil til snerydning
med ordregivers sneplov (Villeton VSH 3 200 mm, vægt 780 kg).
SN01-3
Entreprisen omfatter 1 lastbil
1 lastbil til snerydning
med ordregivers sneplov (Villeton VSH 3 200 mm, vægt 780 kg).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Optagelse i Det Centrale Virksomhedsregister dokumenteres ved, at anføre sit CVR-nummer på oplysningsbilag for hvert køretøj (TBL).
Færdselsstyrelsens ID-nummer samt antal »Tilladelser til godskørsel« anføres på oplysningsbilag for hver lastbil (TBL). ID-nummer skal anføres for såvel hovedentreprenør som evt. underentreprenør.
Tilbudsgiver skal i første omgang ved sin udfyldelse af »Det fælles europæiske udbudsdokument«(ESPD)
give oplysning om sin formåen i forhold til de stillede krav. Det vil som udgangspunkt kun være den vindende tilbudsgiver, der inden den endelige tildeling skal fremsende dokumentation for, at kravene er opfyldt.
Ordregiver kan dog på ethvert tidspunkt under proceduren bede tilbudsgiver om at indsende dele af eller hele dokumentationen, hvis det er nødvendigt for at sikre en korrekt afvikling af proceduren.
Den tilbudsgiver, med hvem ordregiveren agter at indgå kontrakt, skal forinden kontrakttildeling.
Fremlægge serviceattest fra Erhvervsstyrelsen eller tilsvarende dokumentation, jf. Udbudslovens § 135, stk. 1-3, samt § 137, stk. 1, nr. 2.
Dokumentationen skal opfylde kravene i § 153 3, og den skal foreligge senest 3 uger efter anmodning og må højst være 6 måneder gammel.
Ovennævnte dokumentation skal ligeledes fremsendes for enheder (underentreprenører), som Tilbudsgiveren har baseret sin økonomiske og finansielle formåen eller tekniske og faglige formåen på med henblik på opfyldelse af minimumskrav.
Hvis tilbudsgiver er et konsortium skal der forelægges serviceattest fra hver af konsortiets deltagere.
Positiv besvarelse af udelukkelsesgrundene
A: Grunde vedrørende straffedomme
B: Grunde vedrørende betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger
C: Grunde, der vedrører insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse i forbindelse med udøvelsen af erhvervet.
Krav til tilbudsgiveres køretøjer fremgår af udbudsbetingelserne (Vilkår, lastbiler, afsnit 4.3.6 Materiel).
Dokumentation for materiellets egnethed til den tilbudte opgave, ved udfyldt oplysningsbilag for hvert køretøj (TBL).
Opføldelse af lov om godskørsel, for så vidt angår kørsel med lastbil.
Del IV: Procedure
Glostrup Kommune, Vej og Parks materielgård, Paul Bergsøes Vej 43, 2600 Glostrup.
Der er ikke adgang for de bydende til at overvære åbning af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Supplerende oplysninger vedr. tildelingsmodel fremgår af udbudsbetingelserne, BUT, afsnit 2.3.6.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk
Klage over udbuddet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Håndhævelseslovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: klfu@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk