23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 138-283307
Offentliggjort
26.07.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
17.08.2017 Kl. 09:00

Udbyder

Glostrup Kommune

Vindere

K01-0

(21.09.2017)
SCT Transport A/S
Stæremosen 21-23
3250 Gilleleje

SN01-2

(21.09.2017)
SCT Transport A/S
Stæremosen 21-23
3250 Gilleleje

SN01-3

(21.09.2017)
SCT Transport A/S
Stæremosen 21-23
3250 Gilleleje

SN01-1

(21.09.2017)
SCT Transport A/S
Stæremosen 21-23
3250 Gilleleje

Vintertjeneste 2017-2021, Roskildevej, Ring 3 m.fl. — Genudbud, kørebaner


Glostrup Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Glostrup Kommune
65120119
Rådhusparken 2
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Henrik Nygaard
Telefon: +45 20766582
E-mail: hny@hnygaard.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.glostrup.dk

Internetadresse for køberprofilen: www.glostrup.dk/erhverv/udbud-og-bevillinger/udbud

I.2) Fælles udbud
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: www.glostrup.dk/erhverv/udbud-og-bevillinger/udbud
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud af vintertjeneste 2017-2021, Roskildevej, Ring 3 m.fl. — Genudbud, kørebaner.

 

Sagsnr.: 17/1279
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90630000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

Glatførebekæmpelse og snerydning på veje med 1 lastbil (1 entreprise/rammeaftale)

Snerydning på veje med 1 lastbil (3 entrepriser/rammeaftaler)

Hvert køretøj udgør en selvstændig entreprise. Nærmere beskrivelser af krav fremgår af udbudsmaterialet.

Der kan afgives tilbud på 1 eller flere af de anførte entrepriser.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 1 100 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

K01-0

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
90630000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK012
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Entreprisen omfatter 1 lastbil (+ reserve)

1 lastbil (+ reservelastbil) til glatførebekæmpelse, kombikørsel og snerydning

med ordregivers fugtsaltspreder (Epoke Sirius AST 7 m³)

og sneplov (Villeton VSH 3 200 mm, vægt 780 kg).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 800 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

SN01-1

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK012
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Entreprisen omfatter 1 lastbil

1 lastbil til snerydning

med ordregivers sneplov (Villeton VSH 3 200 mm, vægt 780 kg).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 100 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

SN01-2

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK012
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Entreprisen omfatter 1 lastbil

1 lastbil til snerydning

med ordregivers sneplov (Villeton VSH 3 200 mm, vægt 780 kg).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 100 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

SN01-3

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK012
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Entreprisen omfatter 1 lastbil

1 lastbil til snerydning

med ordregivers sneplov (Villeton VSH 3 200 mm, vægt 780 kg).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 100 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Optagelse i Det Centrale Virksomhedsregister dokumenteres ved, at anføre sit CVR-nummer på oplysningsbilag for hvert køretøj (TBL).

Færdselsstyrelsens ID-nummer samt antal »Tilladelser til godskørsel« anføres på oplysningsbilag for hver lastbil (TBL). ID-nummer skal anføres for såvel hovedentreprenør som evt. underentreprenør.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver skal i første omgang ved sin udfyldelse af »Det fælles europæiske udbudsdokument«(ESPD)

give oplysning om sin formåen i forhold til de stillede krav. Det vil som udgangspunkt kun være den vindende tilbudsgiver, der inden den endelige tildeling skal fremsende dokumentation for, at kravene er opfyldt.

Ordregiver kan dog på ethvert tidspunkt under proceduren bede tilbudsgiver om at indsende dele af eller hele dokumentationen, hvis det er nødvendigt for at sikre en korrekt afvikling af proceduren.

Den tilbudsgiver, med hvem ordregiveren agter at indgå kontrakt, skal forinden kontrakttildeling.

Fremlægge serviceattest fra Erhvervsstyrelsen eller tilsvarende dokumentation, jf. Udbudslovens § 135, stk. 1-3, samt § 137, stk. 1, nr. 2.

Dokumentationen skal opfylde kravene i § 153 3, og den skal foreligge senest 3 uger efter anmodning og må højst være 6 måneder gammel.

Ovennævnte dokumentation skal ligeledes fremsendes for enheder (underentreprenører), som Tilbudsgiveren har baseret sin økonomiske og finansielle formåen eller tekniske og faglige formåen på med henblik på opfyldelse af minimumskrav.

Hvis tilbudsgiver er et konsortium skal der forelægges serviceattest fra hver af konsortiets deltagere.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Positiv besvarelse af udelukkelsesgrundene

A: Grunde vedrørende straffedomme

B: Grunde vedrørende betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger

C: Grunde, der vedrører insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse i forbindelse med udøvelsen af erhvervet.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Krav til tilbudsgiveres køretøjer fremgår af udbudsbetingelserne (Vilkår, lastbiler, afsnit 4.3.6 Materiel).

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Dokumentation for materiellets egnethed til den tilbudte opgave, ved udfyldt oplysningsbilag for hvert køretøj (TBL).

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse:

 

Opføldelse af lov om godskørsel, for så vidt angår kørsel med lastbil.

 

III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Krav om at anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 17/08/2017
Tidspunkt: 09:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 17/08/2017
Tidspunkt: 09:00
Sted:

 

Glostrup Kommune, Vej og Parks materielgård, Paul Bergsøes Vej 43, 2600 Glostrup.

 

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Der er ikke adgang for de bydende til at overvære åbning af tilbuddene.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Supplerende oplysninger vedr. tildelingsmodel fremgår af udbudsbetingelserne, BUT, afsnit 2.3.6.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klage over udbuddet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.

Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Håndhævelseslovens § 12, stk. 1.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: klfu@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/07/2017

Send til en kollega

0.047