Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen TMF Stab
Udbud af graffitiafrensning i Københavns Kommune
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen TMF Stab
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Njalsgade 13
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Victoria Lin Vest Løvdal
E-mail: gy1k@tmf.kk.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/70449924.aspx
Del II: Genstand
Udbud af graffitiafrensning i Københavns Kommune.
Graffitibekæmpelse på Københavns Kommunes bygningsstrukturer og byudstyr i Indre By og på Nørrebro.
Kontrakten er en tjenesteydelseskontrakt med elementer af en rammeaftale.
Kontraktens samlede værdi inkl. optioner skønnes at være ca. 12 000 000 DKK.
Kontraktens varighed er 2 år med mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på graffitirenhold af Københavns Kommunes bygninger og byudstyr i Indre by og Nørrebro.
Ydelsen omfatter:
— Graffitibekæmpelse på bygningsstrukturer
— Graffitibekæmpelse på byudstyr
— Graffitibekæmpelse på el-førende byudstyr
— Graffitibekæmpelse som bestillingsarbejder (optioner).
Den udbudte ydelse omfatter afrensning af graffiti såvel som afrensning og nedtagning af klistermærker og plakater på de af kontrakten omfattede elementer. Det forventes at eventuelle antigraffitibehandlinger genoprettes efter endt afrensning samt, at graffiti på malede træskure og lignende overmales.
Ydelsen dækker:
— Afrensning af graffiti på beskyttede såvel som ubeskyttede flader
— Genetablering af offerlag, hvor flader er beskyttet hermed.
Ydelsen omfatter ligeledes optioner i form af afrensning over og under 3 meters højde samt antigraffitibehandling (coatning).
Graffitibekæmpelsen udføres på offentligt tilgængelige arealer såvel som indre gårdarealer i indre by og Nørrebro. Abonnementet dækker graffiti op til 3 meters højde over naturligt terræn.
Den nuværende driftsaftale på graffitiafrensning i Indre by og Nørrebro udløber i 2017 og udbydes derfor på ny. Driftsaftalen dækker graffitiafrensning på:
— Specificerede ejendomsfacader og gårdinventar
— Specificerede monumenter
— Specificerede toiletter
— Specificerede hotspot (byinventar som ikke falder i de resterende kategorier)
— Specificerede P-huse
— Specificerede anlæg (broer, tunneler og bolværker)
— Specificerede legepladser
— Samtlige kommunale affaldskurve i bydelen
— Samtlige kommunale bænke og borde i bydelen
— Samtlige kommunale skilte i bydelen
— Samtlige kommunale hundeposestativer i bydelen
— Samtlige kommunale kanylebokse i bydelen
— Samtlige kommunale glascontainere i bydelen.
Bl.a. akut afrensning af graffiti. Se pkt. 2.10 i bilag 1: Arbejdsbeskrivelser.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af graffitiafrensning i Københavns Kommune (Indre By og Nørrebro)
Produktionsvej 8-10
Glostrup
2600
Danmark
NUTS-kode: DK012
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk