Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
Forsyning Helsingør Spildevand A/S
2516 5160
Haderslevvej 25
Helsingør
Mærke
»Rammeaftale om serviceydelse indenfor SRO for Forsyning Helsingør Spildevand«
Udbyder
Forsyning Helsingør Spildevand A/S
Rammeaftale om serviceydelser indenfor eksisterende SRO anlæg for Forsyning Helsingør Spildevand A/S
Forsyning Helsingør Spildevand A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Del II: Genstand
Rammeaftale om serviceydelser indenfor eksisterende SRO anlæg for Forsyning Helsingør Spildevand A/S.
Dette udbud omfatter en rammeaftale om serviceydelser indenfor Styring, Regulering og Overvågning på renseanlægs-
og pumpestationeres SRO system for Forsyning Helsingør Spildevand i perioden 2017- 2019.
Forsyning Helsingør Spildevand har 3 renseanlæg: Helsingør, Espergærde og Hornbæk med tilhørende pumpestationer og bassiner i oplandet, hertil kommer nye lokaliteter som endnu ikke allokeret.
Helsingør Kommune og omegn.
Forsyning Helsingør Spildevand A/S udbyder hermed en rammeaftale om serviceydelser for eksisterende SRO- anlæg( Styring, Regulering og Overvågning) for Forsyning Helsingørs 3 renseanlæg Helsingør(Hel), Espergærde (Syd) og Hornbæk(Nord) samt for pumpestationer.
Serviceydelserne omfatter pogrammeringsydelser i forbindelse med:
— Programmering af løbende tilpasninger i PLC-styring på renseanlæggene.
— Programmering af løbende tilpasninger i anlæggenes systemer på renseanlæggene og for pumpestationer.
— Support ved fejlfinding i eksisterende PLC- og Scada- anlæg-system.
— Månedlige PLC Backup og IGSS opdateringer.
2 x1år.
I forbindelse med udbuddet vil der maksimalt blive prækvalificeret og bud opfordret 5 ansøgere. Såfremt mere end 5 ansøgere opfylder ordregivers krav til egnethed for rammeaftalen udvælger ordregiver de 5 ansøgere, som vurderes at være bedst egnet til at løse opgaver af den art, der er påtænkt udført under rammeaftalen. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af de mest relevante referencer, set i forhold til den udbudte opgave, jf. Punkt II.1.5). I forbindelse med vurderingen af en ansøgers egnethed til at løfte opgaven, vil ordregiver lægge vægt på, at de af ansøgeren udleverede referencer illustrerer erfaring med løsning af lignede opgaver, som angivet under punkt II.1.5).
2 x 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der stilles ikke krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister.
I relation til de obligatoriske og frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135,136 og 137 skal
tilbudsgiver udfylde ESPD'en del III.A, del III.B og del III.C.
— Kun enkeltfirmaer kan blive prækvalificeret, dog accepteres. Konsortier accepteres således ikke.
Hvis ansøgning om tilbud ikke indeholder disse dokumenter med det krævede indhold, kan ansøgningen
blive afvist som ukonditionsmæssig.
Der stilles ikke krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister.
Erklæring om nøgletal fra de seneste 3 afsluttede regnskabsår indeholdende oplysninger om:
— ansøgers(kontraktholders) samlede nettoomsætning (ESPB — IV.B Samlet årsomsætning udfyldes).
— resultat før skat (ESPB — IV.B Øvrige økonomiske og finansielle krav udfyldes).
— aktiver (ESPB — IV.B Øvrige økonomiske og finansielle krav udfyldes).
— egenkapital (ESPB — IV.B Øvrige økonomiske og finansielle krav udfyldes).
— det forsikrede beløb i den økonomiske aktørs erhvervsansvarsforsikring (ESPB — IV.BErhvervsansvarsforsikring udfyldes).
De tilbudsgivere, der udvælges til at afgive tilbud
på den udbudte opgave, skal råde over tilstrækkelige
økonomiske ressourcer til at udføre opgaven.
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
1. Dokumentation for virksomhedens erfaring, de seneste 3 år, med programmering af (SRO)Styring, Regulering og Overvågning af spildevandsanlæg i samtlige af følgende SRO-systemer:
a) Erfaring i programmering af IGSS Scada System i forbindelse med
— SRO overvågning af spildevandsrenseanlæg
— SRO overvågning af pumpestationer.
b) Erfaring i PLC programmering af SRO af spildevandsrenseanlæg i:
— Simens S7 PLC udstyr.
c) Erfaringer i programmerings-samspillet mellem systemet og:
— Simens S7 PLC-udstyr og — programmer.
d) Erfaringer i software/ hardware opdatering og opgradering af:
— Simens S7 PLC-udstyr og programmer.
Det er et minimumskrav at ansøgning om prækvalifikation vedlæges erklæring og dokumentation for:
— At ansøger for alle ovennævnte punkter a, b, c og d programmeringsydelser, har programmør med i erfaring i disse, og som ansøgeren stille il rådighed for opgaverne.
— At ansøger for alle ovennævnte pkt. a, b, c, og d programmeringsydelser har programmører som minimum 1-2 års erfaring med disse, og som ansøgeren stille til rådighed for opgaverene.
— A ansøgeren har mindst 2 programmører, som hver især har minimum 1-2 års erfaring i såvel alle disciplinerne nævnt under pkt. a, som b, som c, og som d og som ansøgeren stiller til rådighed for opgaverene.
Dokumentationen for ovennævnte vedlægges med referencer med oplysning om klientkontakt og udførelsesperioden, samt med CV er for de pågældende personer.
Referencer de gælder andre anvendelser og fabrikater af IGSS Scada- anlæg og PLC anlæg end de i nærværende pkt. 1 nævnte anvendelser og systemer accepteres ikke for opfyldelse af de konditionsmæssige krav.
Vil fremgå i udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
— Ansøgning om prækvalifikation mærkes »Rammeaftale om serviceydelse indenfor SRO for Forsyning Helsingør Spildevand«.
— Ansøgningen skal sendes med posten som pakke eller anbefalet.
— Afleveres ansøgningen på Forsyning Helsingør/ Kundeservice, skal følgende medtages: Afleveres
ansøgningen på adressen anført i pkt. I.1),
kan dette kun ske i receptionens åbningstider. Man-, tirs-, ons- og torsdag 8:00-16:00, og fredag 8:00-14:00.
— Ansøgning skal afgives på dansk
— Det forventes, at udbudsmaterialet vil blive fremsendt til de virksomheder, der prækvalificeres i uge 27.
Langelinie Allé 17
København V
1780
Danmark
Telefon: +45 33307700
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307600
Internetadresse:www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud skal klager over ikke at være blevet prækvalificeret være indgivet
til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelsen af underretning til de berørte
ansøgerne om, hvem der er blevet udvalgt, jf. Udbudslovens § 171, stk. 2, eller førnævnte lovs § 2, stk. 1, når
underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Klager over ordregivers eventuelle beslutning om kontraktens videreførelse, når tildelingsbeslutningen er
annulleret ved endelig afgørelse eller dom, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
fra dagen efter at ordregiver har meddelt sin beslutning, jf. Udbudslovens § 185, stk. 2, 3 pkt.
Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter offentliggørelsen af en
bekendtgørelse om indgået kontrakt i EU-Tidende.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:www.kfst.dk