23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 041-074570
Offentliggjort
28.02.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Silkeborg Kommune

Vindere

Udbud af brændstof

(02.06.2017)
Uno-X Energi A/S
Buddingevej 195
2860 Søborg

Opdateringer

Rettelse
(25.03.2017)

II.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Start:
I stedet for:
Dato: 01-06-2017
Læses:
Dato: 15-06-2017

II.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Slut:
I stedet for:
Dato: 31-05-2021
Læses:
Dato: 14-06-2021

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 28-03-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 04-04-2017
Time: 12:00

IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato:
I stedet for:
Dato: 28-03-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 04-04-2017
Time: 12:00

Udbud af brændstof


Silkeborg Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Silkeborg Kommune
29189641
Søvej 1
Silkeborg
8600
Danmark
Kontaktperson: Ida Bisballe Rasmussen
Telefon: +45 89701617
E-mail: idabisballe.rasmussen@silkeborg.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65901178.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://silkeborgkommune.dk/

I.1) Navn og adresser
Silkeborg Kommune
Silkeborg
Danmark
E-mail: ibr@silkeborg.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.silkeborg.dk

I.1) Navn og adresser
Ikast-Brande Kommune
Ikast
Danmark
E-mail: briby@ikast-brande.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.ikast-brande.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/65901178.aspx
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65901178.aspx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/65901178.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af brændstof.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
09134200
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Offentligt udbud på levering af brændstof til Entreprenørgårdene i Silkeborg og Ikast-Brande Kommune samt genbrugspladserne i Ikast-Brande Kommune.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 22 800 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
09100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører levering af brændstof til Entreprenørgårdene ved Silkeborg og Ikast-Brande Kommune og genbrugspladserne i Ikast-Brande Kommune.

Udbuddet er opdelt i 3 delaftaler:

— Den første delaftale vedrører køb af brændstof til Entreprenørgården ved Silkeborg Kommune, herunder til tank og kort.

— Anden delaftale vedrører køb af brændstof til Ikast-Brande Kommunes Entreprenørgård og Boldbane, herunder tank og kort.

— Tredje delaftale omfatter køb af brændstof til genbrugspladserne i Ikast-Brande Kommune, herunder til tank.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 22 800 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/06/2017
Slut: 31/05/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

1 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 28/03/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 28/03/2017
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, forudsat at underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.

Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud, § 7, stk. 2, nr. 1.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1, jf. § 6, stk. 4.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/02/2017

Send til en kollega

0.047