Fakta om udbudet
Udbyder
Hofor A/S
Rammeaftale om spuling og TV-inspektion af brønde og ledninger — København
Hofor A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
10 07 30 22
Ørestads Boulevard 35
København S
2300
Danmark
E-mail: udbud_tvinspektion@hofor.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk
Islands Brygge 37
København S
2300
Danmark
E-mail: udbud_tvinspektion@hofor.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kk.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale om spuling og TV-inspektion af brønde og ledninger — København.
Der udbydes en rammeaftale om spuling og TV-inspektion af brønde og ledninger i København.
København.
Følgende opgaver skal kunne udføres for ordregiver:
Hofor:
— Spuling af stikledninger og hovedledninger
— TV-inspektion af stik- og hovedledning
— Brøndrapportering.
Københavns Kommune:
— Spuling af stikledninger og enkelte hovedledninger
— TV-inspektion af stikledning mellem sandfangsbrønd og hovedledning
— Tilstandsvurdering af sandfangsbrønd
— TV-inspektion af enkelte hovedledninger
— Registrering af »tørledninger« (ledning med rist uden brønd, der går direkte til vejbrønd)
— Spuling og TV-inspektion af snydeledning Ø100/Ø150
— Tilstandsvurdering af snydebrønd.
Option på forlængelse af rammeaftalen, som beskrevet ovenfor.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om spuling og TV-inspektion af brønde og ledninger — København
12510675
Teknikvej 36
Odense
5260
Danmark
NUTS-kode: DK031
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17, postboks 2000
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ukendt
Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (lov nr. 492 af 12.5.2010 med ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2 eller lovens § 2, stk. 1. nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andres situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk