23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 031-056033
Offentliggjort
14.02.2017
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
13.03.2017 Kl. 12:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=180314&B=ENVIDAN

Udbyder

FORS A/S

Vindere

Valgt leverandør

(01.09.2017)
Afridana A/S
Gadagervej 15
2620 Albertslund

Levering af polymer til slamafvanding hos FORS A/S


FORS A/S

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
FORS A/S
33032838
Tåstrup Møllevej 5
Holbæk
4300
Danmark
Kontaktperson: Stig Herlet
Telefon: +45 27153797
E-mail: sth@envidan.dk
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.envidan.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/170064

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=180314&B=ENVIDAN
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=180314&B=ENVIDAN
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: forsyningsvirksomhed
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Prækvalifikation/Levering af polymer til slamafvanding hos FORS A/S.

 

Sagsnr.: 1161165
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90420000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Levering af polymer til slamafvanding af slam. Leverancen er nærmere beskrevet i udbudsspecifikationen.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90420000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering af polymer til slamafvanding af slam. Leverancen er nærmere beskrevet i udbudsspecifikationen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges 1 år ad gangen i 2 omgange.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Ved udvælgelse blandt de egnede og kvalificerede ansøgere/virksomheder vil FORS A/S udvælge 5 egnede virksomhed, som har de bedste tekniske kompetencer.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

A) Ansøgningen skal indeholde oplysninger om leverandørens organisation, herunder underleverandører med angivelse af navn, adresse og ydelse. b) Ansøgningen skal endvidere vedlægges dokumentation for, at leverandøren kan råde over leverancer fra de pågældende underleverandører i forbindelse med aftalens opfyldelse. c) Dokumentation for at leverandøren og leverandører ikke befinder sig i en af udbudsdirektivets, Europa-Parlamentets og Rådets direktiv nr. 2004/18/EF. d) Dokumentation for tilladelse til godskørsel af kemikalier for fremmed regning. (lbk nr. 1051 af 12.11.2012 — Gældende bekendtgørelse af lov om godskørsel (Godskørselsloven). Nedennævnte

oplysninger skal ligeledes vedlægges for væsentlige underleverandører. e) Dokumentation kan for virksomheder hjemmehørende i Danmark vedlægges i form af kopi af serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen (maksimalt 6 måneder gammel). f) Virksomheder hjemmehørende andet sted end Danmark må tilvejebringe den fornødne dokumentation på anden egnet måde. g) Bevis for relevant erhvervsforsikring inkl. dækning for personskade samt tingsskade og/eller tab.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

H) Oplysning om egenkapital og balance på ansøgningstidspunktet. i). Erklæring i form af en liste (regnskaber ønskes ikke vedlagt) med virksomhedens økonomiske nøgletal for de seneste 3 regnskabsår. Omsætning i de seneste 3 regnskabsår oplyses for lignende leverance.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

J) Redegørelse for virksomhedens basisorganisation og virksomhedens årlige gennemsnitlige antal beskæftigede og antallet af ledere gennem de sidste 3 år (der skal ikke vedlægges CV'er). k) Virksomhedens erfaringer fra lignende leverancer (referenceliste for de sidste 5 år med angivelse af årstal, kunde, leverancens omfang og art samt omsætning). l) Virksomhedens overordnede kvalitetspolitik og kvalitetsorganisation, herunder brug af uvildig tredjepartskontrol samt kontrolprogrammer.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion
Yderligere oplysninger om elektronisk auktion:

 

Ved udvælgelse blandt de egnede og kvalificerede ansøgere/virksomheder vil FORS A/S i Prækvalifikationen udvælge de 5 egnede virksomheder, som har de bedste tekniske kompetencer.

 

IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 13/03/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 01/09/2017
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud (»Håndhævelsesloven«) indeholder frister for indgivelse af klage for udbud. Det følger heraf, at en virksomheds klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10/02/2017

Send til en kollega

0.047