23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 004-005455
Offentliggjort
06.01.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

https://dk.mercell.com/

Indlevering af tilbud

Til
06.02.2017 Kl. 12:00

Addresse
https://dk.mercell.com/

Udbyder

Tønder Spildevand A/S

Vindere

Valgt firma

(18.03.2017)
Miljøservice A/S
Ådalen 13A
6600 Vejen

Transport og slutdisponering af spildevandsslam


Tønder Spildevand A/S

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Tønder Spildevand A/S
Håndværkervej 4
Bredebro
6261
Danmark
Kontaktperson: Anne Margrethe Brink
Telefon: +45 88437541
E-mail: amb@tonfor.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.tonfor.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://dk.mercell.com/
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://dk.mercell.com/
I.6) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: bortskaffelse af spildevandsslam

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Transport og slutdisponering af spildevandsslam.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90410000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Transport og slutdisponering af spildevandsslam fra Løgumkloster Renseanlæg. Slamdistributøren skal som en del af ydelsen forestå udarbejdelse af slamdeklarationer for det slam, der udspredes på landbrugsjord. Slammet overholder i dag krav- og grænseværdier i Bekendtgørelse om anvendelse af affald til jordbrugsformål (Slambekendtgørelsen). Formålet med nærværende opgave er på en miljømæssig forsvarlig måde at få slutdisponeret slam med størst mulig genanvendelse og energiudnyttelse til den lavest mulige pris.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

 

Løgumkloster Renseanlæg, Åvedvej 2, 6240 Løgumkloster.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Slamproduktionen fra Løgumkloster Renseanlæg forventes i kontraktperioden at udgøre ca. 900 tons/år med et tørstofindhold på ca. 16 %.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 35
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Ordregiver forbeholder sig ret til at forlænge kontrakten med yderligere op til 1 år på uændrede vilkår.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.1.6) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

 

Tønder Spildevand A/S skal senest 10 dage efter kontraktens underskrift have modtaget den udstedte sikkerhedsstillelse. Sikkerhedsstillelsen, der mindst skal udgøre 15 % af det forventede årlige vederlag eks. moms, skal stilles med virkning fra kontraktens ikrafttræden. Sikkerhedsstillelsen skal være på anfordringsvilkår og skal være uigenkaldelig.

 

III.1.7) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

 

Fremgår af udbudsmaterialet.

 

III.1.8) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse:

 

Der kræves uddannelse af personale i henhold til Bekendtgørelser nr. 473 om Kloakarbejde mv. af 7.10.1983 og Bekendtgørelse nr. 9 om Kloakarbejde mv. af 14.1.1988.

Der kræves tilladelse til at udføre godskørsel for fremmed regning i henhold til lovbekendtgørelse nr. 1051 af 12.11.2012 om godskørsel.

 

III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 209-378991
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 06/02/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 06/02/2017
Tidspunkt: 12:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Der må ikke være personer til stede under åbningen af bud.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud, Nævnenes Hus
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Eventuel klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Se Lov nr. 492 om Klagenævnet for Udbud af 12.5.2010 med senere ændringer.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
04/01/2017

Send til en kollega

0.047