Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
http://permalink.mercell.com/63331203.aspx
Udbyder
Sønderborg Forsyning
Vindere
Tømningsordning i Sønderborg Kommune
(26.04.2017)
Simon Moos A/S Entrepriser
Kallehave 23
6400 Sønderborg
Tømningsordning i Sønderborg Kommune
Sønderborg Forsyning
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
31875544
Ellegårdvej 8
Sønderborg
6400
Danmark
Kontaktperson: Lone Toft
Telefon: +45 88435312
E-mail: ltof@sonfor.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/63331203.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://sonfor.dk/
Del II: Genstand
Tømningsordning i Sønderborg Kommune.
Hermed udbydes en 4-årig aftale på tømningsordningen i Sønderborg Kommune med mulighed for forlængelse af aftalen på yderligere 12 måneder til i alt 5 år.
Kontraktstart er 1.3.2017.
Opgaven omfatter tømning af ca 2300 tanke årligt.
Opgaven gennemføres digitalt igennem Mercell. Alle udbudsdokumenter skal downloades herfra.
Opgaven omfatter tømning af ca 2 300 tanke årligt.
Opgaven gennemføres digitalt igennem Mercell. Alle udbudsdokumenter skal downloades herfra.
Prisafgivelse skal ske på varelinjerne i Mercell. Dog skal prisen for option afgives på separat bilag: Tilbudsliste, Optioner.
ESPD- resonsefilen skal uploades på fanen udvælgelseskriterier. Filerne om Arbejdsmiljø, Vognmandstilladelse og kopi af ansvarsforsikring skal uploades i udfyldt stand på fanen krav.
Forlængelse af kontrakten på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk