23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 237-431639
Offentliggjort
08.12.2016
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Syddanmark

Teknisk dialog forud for udbud af linned og beklædning til sygehusene i Region Syddanmark


Region Syddanmark

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Syddanmark
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Karsten Kirkegaard
Telefon: +45 29201909
E-mail: kk@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://regionsyddanmark.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Teknisk dialog forud for udbud af linned og beklædning til sygehusene i Region Syddanmark.

Sagsnr.: 16/21640
II.1.2) Hoved-CPV-kode
76211100
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Region Syddanmark ønsker via en teknisk dialog med potentielle leverandører på markedet at få udvidet sit perspektiv på og sin viden om muligheder og risici ved forskellige leveringsmodeller for linned og beklædning til regionens sygehuse.

Den tekniske dialog består af bilaterale møder af ca. 2 timers varighed mellem den enkelte interesserede leverandør og Region Syddanmark i januar/februar 2017. Et udkast til rammerne for den tekniske dialog kan downloades under fanen »Dokumenter« på tilbudssiden i regionens E-sourcing system CTM. https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=REGIONSYDDK

Anmodning om deltagelse i den tekniske dialog bedes fremsendt via besked-modulet (i regionens E-sourcing system CTM) med mærket med »Teknisk dialog ifm. udbud af linned og beklædning«. Deadline for modtagelse af anmodninger er mandag d. 19.12.2016.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
18400000
33199000
33772000
39518000
50830000
98311200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmarks sygehuse.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Region Syddanmark ønsker via en teknisk dialog med potentielle leverandører på markedet at få udvidet sit perspektiv på og sin viden om muligheder og risici ved forskellige leveringsmodeller for linned og beklædning til regionens sygehuse.

Et udkast til rammerne for den tekniske dialog kan downloades under fanen »Dokumenter« på tilbudssiden i regionens E-sourcing system CTM. https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=REGIONSYDDK

Region Syddanmark forbeholder sig ret til under et efterfølgende udbud at anvende enhver information, som leverandøren afgiver under den tekniske dialog, medmindre leverandøren forudgående har tilkendegivet, at informationen afgives i fortrolighed eller udgør en forretningshemmelighed.

Region Syddanmark er dog ikke forpligtiget til at tage højde for den information, som leverandøren afgiver under den tekniske dialog.

II.2.14) Yderligere oplysninger

Bemærk at de oplysninger, som virksomheden afgiver under den tekniske dialog, kan være underlagt regler om aktindsigt.

II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
16/04/2018

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Den tekniske dialog består af bilaterale møder af ca. 2 timers varighed mellem den enkelte interesserede leverandør og Region Syddanmark i januar/februar 2017. Et udkast til rammerne for den tekniske dialog kan downloades under fanen »Dokumenter« på tilbudssiden i regionens E-sourcing system CTM. https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=REGIONSYDDK

Anmodning om deltagelse i den tekniske dialog bedes fremsendt via besked-modulet (i regionens E-sourcing system CTM) med mærket med »Teknisk dialog ifm. udbud af linned og beklædning«. Deadline for modtagelse af anmodninger er mandag d. 19.12.2016.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/12/2016

Send til en kollega

0.062