Fakta om udbudet
Udbyder
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Levering af træpiller
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
55960410
c/o Hansenberg, Skovvangen 28
Kolding
6000
Danmark
Kontaktperson: Jakob Lægsgaard
Telefon: +45 60198521
E-mail: jal@ifirs.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ifirs.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137562
Del II: Genstand
Levering af træpiller.
Ordregiver ønsker tilbud på levering af træpiller til biobrændsel. Der skal leveres til 5 forskellige skoler: AMU Syd, Brenderup Højskole, Den Rytmiske Højskole, Hansenberg og Testrup Højskole.
Ordregiver ønsker tilbud på levering af træpiller til biobrændsel. Træpillerne skal opfylde følgende brændværdier:
Effektiv Brændeværdi: min. 4 200 kcal/kg
Vand: 6-8 %
Aske: Maks. 0,5 %
Smuld: Maks. 0,5 %.
Slaggerdannelse: Ingen
Der skal leveres til 5 forskellige skoler: AMU Syd, Brenderup Højskole, Den Rytmiske Højskole, Hansenberg og Testrup Højskole.
Ordregiver kan forlænge i 2 x 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Levering af træpiller
32937179
Vestergade 25
Toftlund
6520
Danmark
Telefon: +45 40778321
E-mail: jan@pillevarme.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse:http://www.pillevarme.com
Del VI: Supplerende oplysninger
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud jf. Lov om Klagenævnet for Udbud, inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2, 2. pkt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715100
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk