23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 186-334031
Offentliggjort
27.09.2016
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Region Nordjylland, Økonomi, Bygninger og Anlæg

Totalrådgivning BAT redegørelser for 8 sygehusmatriklers kloaksystem


Region Nordjylland, Økonomi, Bygninger og Anlæg

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Nordjylland, Økonomi, Bygninger og Anlæg
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Randi Gitte Holm
E-mail: randi.holm@rn.dk
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rn.dk

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Totalrådgivning BAT redegørelser for 8 sygehusmatriklers kloaksystem.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90492000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Region Nordjylland og en række nordjyske kommuner har i en fælles arbejdsgruppe, arbejdet med hospitalsspildevand. Arbejdet har ført til, at 7 kommuner primo februar 2016 har fremsendt nye tilslutningstilladelser til 8 sygehusmatrikler i regionen. Tilslutningstilladelser indeholder krav om, at der senest den 1.8.2017 skal indsendes redegørelser for anvendelse BAT i forbindelse med spildevandsafledningen. Der skal udarbejdes BAT redegørelser for kemikalier, lægemidler og resistente bakterier. BAT skal senest den 1.8.2021 være implementeret på sygehusmatriklerne.

Region Nordjylland varetager opgaven for de 8 sygehusmatrikler og har brug for en rådgiver til at udarbejde BAT-redegørelserne. Region Nordjylland har udbudt rådgivningsopgaven med udarbejdelse af de foreløbige BAT redegørelser.

Rådgivningsopgaven omfatter udarbejdelse af foreløbige BAT redegørelser. Som option skal totalrådgiveren udarbejde endelige BAT redegørelse.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 3 811 205.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Se punkt II.1.4).

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Projektorganisation og CVér for tilbudte nøglemedarbejdere / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Samarbejdsforhold og procesbeskrivelse / Vægtning: 35
Pris - Vægtning: 35
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er option på udarbejdelse af de endelige BAT redegørelser.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 084-147928
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Totalrådgivning BAT redegørelser for 8 sygehusmatriklers kloaksystem

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
21/09/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
COWI A/S
Aalborg
Danmark
NUTS-kode: DK05
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 811 205.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Viborg
Danmark
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klager over udbud skal indgives inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at klage indgives til Klagenævnet forUdbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden.

I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres omopsættende virkning af klagen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Valby
Danmark
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/09/2016

Send til en kollega

0.048