Fakta om udbudet
Udbyder
Guldborgsund Kommune
Vedligeholdelse af offentlige vandløb i Guldborgsund Kommune
Guldborgsund Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Center for Teknik og Miljø, Parkvej 37
Nykøbing F
4800
Danmark
Kontaktperson: Peter Giversen Eskildesen
E-mail: PeterGiversen.Eskildsen@swecodanmark.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://WWW.GULDBORGSUND.DK
Del II: Genstand
Vedligeholdelse af offentlige vandløb i Guldborgsund Kommune.
Opgaven udbydes som 2 uafhængige entrepriser, bestående af vedligeholdelse af østlige vandløb (delopgave 1) og vedligeholdelse af vestlige vandløb (delopgave 2).
Vedligeholdelse af vandløb i Guldborgsund Kommune omfatter i hovedtræk følgende elementer:
Ordinær vedligeholdelse og ekstraordinær sommergrødeskæring af i alt ca. 83 km vandløb.
— Manuel grødeskæring i ca. 19 km vandløb
— Maskinel grødeskæring i ca. 64 km vandløb
— Slåning af brinker i 83 km vandløb.
Øvrige opgaver:
— Fjernelse af spærringer i vandløbene
— Afskæring af nedhængende buske og grene
— Fotodokumentation og rapportering af gennemført arbejde, herunder om særlige forhold observeret under arbejdet.
Vedligeholdelse af østlige vandløb
Guldborgsund Kommune.
Vedligeholdelse af østlige vandløb, jf. del II.1).
Eventuel administration af vandløb for kommunen.
Forlængelse, jf. ovenfor.
Vedligeholdelse af vestlige vandløb
Guldborgsund Kommune.
Vedligeholdelse af vestlige vandløb.
Evt. administration af kommunens vandløb.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Vedligeholdelse af østlige vandløb
Klostermarken 12
Viborg
8800
Danmark
NUTS-kode: DK041
Del V: Kontrakttildeling
Vedligeholdelse af vestlige vandløb
Klostermarken 12
Viborg
8800
Danmark
NUTS-kode: DK041
Del VI: Supplerende oplysninger
Erhvervsstyrelsen, Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud
Frister for og procedurer for klager fremgår af »lov om håndhævelse af udbudsreglerne«, lov nr. 492 af 12.5.2010, med senere ændringer.
Klager skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk/