23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 166-298951
Offentliggjort
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Guldborgsund Kommune

Vedligeholdelse af offentlige vandløb i Guldborgsund Kommune


Guldborgsund Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Guldborgsund Kommune
Center for Teknik og Miljø, Parkvej 37
Nykøbing F
4800
Danmark
Kontaktperson: Peter Giversen Eskildesen
E-mail: PeterGiversen.Eskildsen@swecodanmark.dk
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://WWW.GULDBORGSUND.DK

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Vedligeholdelse af offentlige vandløb i Guldborgsund Kommune.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90700000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Opgaven udbydes som 2 uafhængige entrepriser, bestående af vedligeholdelse af østlige vandløb (delopgave 1) og vedligeholdelse af vestlige vandløb (delopgave 2).

Vedligeholdelse af vandløb i Guldborgsund Kommune omfatter i hovedtræk følgende elementer:

Ordinær vedligeholdelse og ekstraordinær sommergrødeskæring af i alt ca. 83 km vandløb.

— Manuel grødeskæring i ca. 19 km vandløb

— Maskinel grødeskæring i ca. 64 km vandløb

— Slåning af brinker i 83 km vandløb.

Øvrige opgaver:

— Fjernelse af spærringer i vandløbene

— Afskæring af nedhængende buske og grene

— Fotodokumentation og rapportering af gennemført arbejde, herunder om særlige forhold observeret under arbejdet.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 2 318 184.00 EUR
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Vedligeholdelse af østlige vandløb

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

Guldborgsund Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Vedligeholdelse af østlige vandløb, jf. del II.1).

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Virksomhedens kapacitet, materiel og referencer. / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Organisering og bemanding. Mandskabets kvalifikationer og erfaring. / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Dokumentation for arbejdets udførelse og kvalitet samt kommunikation med ordregiver. / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Eventuel administration af vandløb for kommunen.

Forlængelse, jf. ovenfor.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Vedligeholdelse af vestlige vandløb

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90700000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

Guldborgsund Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Vedligeholdelse af vestlige vandløb.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Virksomhedens kapacitet, materiel og referencer. / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Organisering og bemanding. Mandskabets kvalifikationer og erfaring. / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Dokumentation for arbejdets udførelse og kvalitet samt kommunikation med ordregiver. / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Evt. administration af kommunens vandløb.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 022-034266
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Vedligeholdelse af østlige vandløb

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/05/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 0
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
HedeDanmark A/S
Klostermarken 12
Viborg
8800
Danmark
NUTS-kode: DK041
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 1 200 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 088 760.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Vedligeholdelse af vestlige vandløb

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/05/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 0
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
HedeDanmark A/S
Klostermarken 12
Viborg
8800
Danmark
NUTS-kode: DK041
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 1 200 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 229 574.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Erhvervsstyrelsen, Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Frister for og procedurer for klager fremgår af »lov om håndhævelse af udbudsreglerne«, lov nr. 492 af 12.5.2010, med senere ændringer.

Klager skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk/

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25/08/2016

Send til en kollega

0.33