23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 124-222414
Offentliggjort
Udbudstype
Resultat

Benzin


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Statens og Kommunernes Indkøbs Service A/S
Zeppelinerhallen, H. C. Hansens Gade 4
Att: Susanne Hjertholm
2300 København S
Danmark
Telefon: +45 20929536
Mailadresse: sh@ski.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.ski.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Offentligt organ
I.3) Hovedaktivitet
Andet: indkøbscentral
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Rammeaftale 50.85 Brændstof og fyringsolie.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Danmark eksklusiv Grønland og Færøerne.

NUTS-kode DK0

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Rammeaftale 50.85 vedrører levering af Brændstof og fyringsolie og er opdelt i 2 selvstændige delaftaler. De 2 delaftaler er:
Delaftale 1: Tankkort til tankstationer
— Benzin 92
— Benzin 95
— Diesel med lovpligtigt indhold af biodiesel.
Delaftale 2: Levering af brændstof og fyringsolie:
— Benzin 95
— Diesel med lovpligtigt indhold af biodiesel
— Diesel uden biodiesel
— Fyringsolie
— Alkylatbenzin uden indblanding af olie
— Alkylatbenzin med 2 % syntetisk 2-taktsolie
— Marinegasolie med 50 ppm.
Begge delaftaler er landsdækkende og er 4-årige aftaler.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

09132000, 09132100, 09132300, 30163100, 09222000, 09134230, 09134000, 09135100

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 876 000 000 DKK
Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
Rammeaftale 50.85 Brændstof og fyringsolie.
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Vejledende forhåndsmeddelelse

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 248-451353 af 23.12.2015

Andre forudgående offentliggørelser

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2016/S 037-059779 af 23.2.2016

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 1 Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Delaftale 1: Tankkort til tankstationer Rammeaftale 50.85 — Brændstof og fyringsolie
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.5.2016
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
Antal bud modtaget elektronisk: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Circle K Danmark A/S
Borgmester Christiansens Gade 50
2450 København SV
Danmark
Mailadresse: stepsk@circlekEurope.com
Internetadresse: https://www.circlek.com/

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 2 Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Delaftale 1: Tankkort til tankstationer Rammeaftale 50.85 — Brændstof og fyringsolie
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.5.2016
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
Antal bud modtaget elektronisk: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Q8 Danmark A/S
Arne Jacobsens Alle 7
2300 København S
Danmark
Mailadresse: haoa@q8.dk
Internetadresse: https://www.q8.dk/

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 3 Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Delaftale 1: Tankkort til tankstationer Rammeaftale 50.85 -Brændstof og fyringsolie
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.5.2016
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
Antal bud modtaget elektronisk: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

OK a.m.b.a.
Åhave Parkvej 11
8260 Viby
Danmark
Mailadresse: ok@ok.dk
Internetadresse: http://www.ok.dk/

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 1 Delaftale nr.: 2 - Betegnelse: Delaftale 2: Levering af Brændstof og fyringsolie Rammeaftale 50.85 — Brændstof og fyringsolie
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.5.2016
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 5
Antal bud modtaget elektronisk: 5
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

OK a.m.b.a.
Åhave Parkvej 11
8260 Viby
Danmark
Mailadresse: ok@ok.dk
Internetadresse: http://www.ok.dk/

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
Danmark
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Der er intet mæglingsorgan i Danmark

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. med senere ændringer (herefter benævnt Håndhævelsesloven).
Klager over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 dage regnet fra dagen, efter den dag ordregiver har afsendt en underretning til de berørte ansøgere, om hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 7, stk.1. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Håndhævelseslovens § 6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Håndhævelseslovens § 12, stk.1, jf. § 6, stk. 3.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Danmark
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27.6.2016

Send til en kollega

0.094