23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 098-176206
Offentliggjort
Udbudstype
Resultat

Rådgivning i forbindelse med støjgener


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Vejdirektoratet
Thomas Helsteds Vej
Att: Svend Elgaard
8660 Skanderborg
DANMARK
Telefon: +45 72442305
Mailadresse: sve@vd.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://vd.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Udbud AD-AG.R13 Støjberegningsydelser.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 12: Arkitektvirksomhed, rådgivende ingeniørvirksomhed og integreret ingeniørvirksomhed, byplanlægning og landskabsarkitektur, hermed beslægtet teknisk-videnskabelig konsulentvirksomhed, teknisk prøvning og analyse

NUTS-kode DK

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Vejdirektoratet forventer i de kommende år at skulle udføre en række større og mindre anlægsprojekter og i relation til disse projekter, skal der udføres en række støjberegningsopgaver.
Det forventes, at der i perioden, årligt, skal gennemføres støjberegningsopgaver svarende ca. 1 mandår.
Rådgiver skal udføre støjberegningsydelserne i overensstemmelse med Vejdirektoratets krav og specifikationer.
Rådgivningen omfatter støjberegningsydelser, der er nødvendige i forbindelse med planlægningen og udførelsen af anlæggene samt efterfølgende vurderinger af anlæggenes støjgener, herunder fladestøjsberegninger til besigtigelser og ekspropriationer, punktberegninger ved bygninger og støjrapporter til støjsager efter vejens åbning.
Opgaverne vil i størrelse variere fra opgaver på få timers varighed til opgaver, der strækker sig over flere uger.
Opgaverne vil have en ujævn fordeling, hvor der i perioder vil være flere opgaver, der skal udføres samtidigt, og tilsvarende vil der være perioder med få eller ingen opgaver.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90742400, 90742000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 50
2. Organisation og opgaveløsning. Vægtning 50
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
Udbud AD-AG.R13 Støjberegningsydelser
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Forenklet udbudsbekendtgørelse om et dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 246-447621 af 19.12.2015

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
16.3.2016
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 6
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Rambøll
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Der er intet mæglingsorgan i Danmark

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Frister for og procedurer for klager fremgår af »Lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne mv.« med senere ændringer.
Klager skal være indgivet til klagenævnet:
— Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt,
— inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
— inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der nedlægges påstand om opsættende virkning af klagen.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20.5.2016

Send til en kollega

0.047