Fakta om udbudet
Rådgivning i forbindelse med støjgener
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Vejdirektoratet
Thomas Helsteds Vej
Att: Svend Elgaard
8660 Skanderborg
DANMARK
Telefon: +45 72442305
Mailadresse: sve@vd.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://vd.dk
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 12: Arkitektvirksomhed, rådgivende ingeniørvirksomhed og integreret ingeniørvirksomhed, byplanlægning og landskabsarkitektur, hermed beslægtet teknisk-videnskabelig konsulentvirksomhed, teknisk prøvning og analyse
NUTS-kode DK
Det forventes, at der i perioden, årligt, skal gennemføres støjberegningsopgaver svarende ca. 1 mandår.
Rådgiver skal udføre støjberegningsydelserne i overensstemmelse med Vejdirektoratets krav og specifikationer.
Rådgivningen omfatter støjberegningsydelser, der er nødvendige i forbindelse med planlægningen og udførelsen af anlæggene samt efterfølgende vurderinger af anlæggenes støjgener, herunder fladestøjsberegninger til besigtigelser og ekspropriationer, punktberegninger ved bygninger og støjrapporter til støjsager efter vejens åbning.
Opgaverne vil i størrelse variere fra opgaver på få timers varighed til opgaver, der strækker sig over flere uger.
Opgaverne vil have en ujævn fordeling, hvor der i perioder vil være flere opgaver, der skal udføres samtidigt, og tilsvarende vil der være perioder med få eller ingen opgaver.
90742400, 90742000
Del IV: Procedure
1. Pris. Vægtning 50
2. Organisation og opgaveløsning. Vægtning 50
Forenklet udbudsbekendtgørelse om et dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 246-447621 af 19.12.2015
Del V: Kontrakttildeling
Rambøll
DANMARK
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er intet mæglingsorgan i Danmark
Klager skal være indgivet til klagenævnet:
— Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt,
— inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
— inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der nedlægges påstand om opsættende virkning af klagen.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk