23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 096-172781
Offentliggjort
Udbudstype
Resultat

Ingeniørvirksomhed


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Halsnæs Forsyning
Gjethusparken 3, 1. sal
Kontaktpunkt(er): Halsnæs Forsyning
Att: Andres Abildgaard
3300 Frederiksværk
DANMARK
Telefon: +45 47763878
Mailadresse: anab@halsnaesforsyning.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.halsnaesforsyning.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Andet: forsyning — kloak
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Totalrådgivning for etablering af afskærende kloakledning Hundested — Melby.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 12: Arkitektvirksomhed, rådgivende ingeniørvirksomhed og integreret ingeniørvirksomhed, byplanlægning og landskabsarkitektur, hermed beslægtet teknisk-videnskabelig konsulentvirksomhed, teknisk prøvning og analyse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Halsnæs Kommune.

NUTS-kode DK021

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Halsnæs Forsyning har et ønske om at omlægge spildevandsstrukturen i Halsnæs Kommune for at optimere driftssituationen for spildevand. Derfor omlægges Hundested Renseanlæg til pumpestation og spildevandet pumpes til Melby Renseanlæg.
Der er udarbejdet et dispositionsforslag, der beskriver de overvejelser og belyser problemstillinger i projektet. Halsnæs Forsyning ønsker på nuværende tidspunkt at udbyde rådgiverydelsen, der omhandler følgende:
— kvalificering af trace
— maskininstallationer
— ombygning på Hundested Renseanlæg
— El/SRO arbejder
— Projektering
— Udarbejdelse af udbudsmateriale
— Byggeledelse og tilsyn i anlægsfasen.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

71300000, 71322200, 71323200, 90400000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 40
2. Opgavens løsning og organisation. Vægtning 20
3. Tilbudte nøglemedarbejderes kvalifikationer. Vægtning 40
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 222-404802 af 17.11.2015

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 1 Betegnelse: Rådgiveraftale — Etablering af afskærende kloakledning Hundested — Melby
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
14.3.2016
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 4
Antal bud modtaget elektronisk: 4
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Orbicon
Ringstedvej 20
4000 Roskilde
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
Der vil blive afholdt orienteringsmøde i forbindelse med prækvalifikationen, onsdag d. 25.11.2015 kl. 15.30 på Gjethusparken 3, 1. sal.
På orienteringsmødet vil der blive foretaget en gennemgang af det foreliggende materiale samt orienteret om bygherres forventninger til opgaveløsningen.
Prækvalifikationsanmodningen bedes afleveret i 3 papireksemplarer + 1 elektronisk udgave på USB-stik, jf. bilag AIII — Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til.

Skabeloner til brug for afgivelse af oplysninger under udbudsbekendtgørelsen punkt III.2.1) og III.2.2) kan downloades fra http://bascon.dk/da/udbud/

Eventuelle spørgsmål i prækvalifikationsfasen skal fremsendes pr. mail, jf. bilag AI — Yderligere oplysninger fås her. Svar på fremsendte spørgsmål vil løbende bliver offentliggjort i anonymiseret form på http://bascon.dk/da/udbud/ Ansøgerne skal selv holde sig opdateret herom.

VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): De præcise oplysninger om klagefrist(er) følger af lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne med senere ændringer. En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18.5.2016

Send til en kollega

0.048