23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 087-153293
Offentliggjort
04.05.2016
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
30.05.2016 Kl. 12:00

Addresse
Region Hovedstaden
Kongens Vænge 2
3400 Hillerød
Kontaktperson: Jannie Jesse
Telefon: +45 38665000
E-mail: jannie.jesse@regionh.dk

Udbyder

Region Hovedstaden

Afgrænsende forureningsundersøgelser i og grænsende op til indvindingsoplandet til Søndersø Vest kildeplads


Region Hovedstaden

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
29190623
Hillerød
3400
DANMARK
Kontaktperson: Jannie Jesse
Telefon: +45 38665000
E-mail: jannie.jesse@regionh.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionh.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://kmiregh.kontainer.com/files/folders/shared/256192/945377227571742337a8dc/
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til følgende adresse:
Region Hovedstaden
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
DANMARK
Kontaktperson: Jannie Jesse
Telefon: +45 38665000
E-mail: jannie.jesse@regionh.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionh.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Afgrænsende forureningsundersøgelser i og grænsende op til indvindingsoplandet til Søndersø Vest kildeplads.

 

Sagsnr.: 16023739
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90732400
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Rådgivning i forbindelse med afgrænsende forureningsundersøgelser på 5 lokaliteter i og grænsende op til indvindingsoplandet til Søndersø Vest kildeplads, herunder risikovurdering i forhold til grundvandsressourcen og evt. fremtidig ændret arealanvendelse samt evt. udarbejdelse af afværgeprogram og skitseprojekt. Supplerende undersøgelser, der måtte være nødvendige for at kunne foretage risikovurderingen, er også omfattet af kontrakten. Der er påvist chlorerede opløsningsmidler på lokaliteterne, men andre forureningskomponenter kan også være relevante i risikovurderingen. Den anslåede værdi (punkt II.1.5)) er behæftet med stor usikkerhed afhængigt af opgavens karakter.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 2 500 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

I og grænsende op til indvindingsoplandet til Søndersø Vest kildeplds.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Rådgivning i forbindelse med afgrænsende forureningsundersøgelser på 5 lokaliteter i og grænsende op til indvindingsoplandet til Søndersø Vest kildeplads, herunder risikovurdering i forhold til grundvandsressourcen og evt. fremtidig ændret arealanvendelse samt evt. udarbejdelse af afværgeprogram og skitseprojekt. Supplerende undersøgelser, der måtte være nødvendige for at kunne foretage risikovurderingen, er også omfattet af kontrakten. Der er påvist chlorerede opløsningsmidler på lokaliteterne, men andre forureningskomponenter kan også være relevante i risikovurderingen. Den anslåede værdi (punkt II.1.5)) er behæftet med stor usikkerhed afhængigt af opgavens karakter.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Opgaveløsning / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: Bemandingsplan / Vægtning: 20 %
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetsplan / Vægtning: 10 %
Pris - Vægtning: 30 %
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der lægges vægt på, at ansøger har erfaring med afgrænsende undersøgelser af chlorerede opløsningsmidler i forhold til grundvandet.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Der henvises til udbudsmaterialet.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 30/05/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 08/06/2016
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

En klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævn for Udbud inden 20 dage regnet fra dagen efter den dag, hvor Ordregiver har afsendt underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er prækvalificeret. Andre klager skal være indgivet til Klagenævn for Udbud inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiver har offentliggjort bekendtgørelse i EU-Tidende om, at der er indgået kontrakt. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet for Udbud skal klage skriftligt underrette Ordregiver.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 4174500
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/04/2016

Send til en kollega

0.093