23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 029-047233
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Tjenester på miljøområdet


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Nordjylland
Kontaktpunkt(er): Kontoret for Jordforurening og Råstoffer
Att: Ann Steen Jensen
9220 Aalborg Øst
DANMARK
Telefon: +45 97648550
Mailadresse: asj@rn.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.rn.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Miljø
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Udførelse af indledende forureningsundersøgelser på muligt forurenede ejendomme i Region Nordjylland.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 12: Arkitektvirksomhed, rådgivende ingeniørvirksomhed og integreret ingeniørvirksomhed, byplanlægning og landskabsarkitektur, hermed beslægtet teknisk-videnskabelig konsulentvirksomhed, teknisk prøvning og analyse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Region Nordjylland.

NUTS-kode DK05

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Udførelse af indledende forureningsundersøgelser på muligt forurenede ejendomme i Region Nordjylland.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90700000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 70
2. Bemandingsplan. Vægtning 30
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
2015-002444
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 041-070201 af 27.2.2015

Del V: Kontrakttildeling

Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Rammeaftale
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
22.5.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 7
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

DGE Miljø- og Ingeniørfirma A/S
Jelshøjvænget 11
8270 Højbjerg
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: ja
Værdi eller andel af kontrakten, der sandsynligvis vil blive givet i underentreprise til tredjemand:
Ikke kendt
Kort beskrivelse af den værdi/andel af kontrakten, som gives i underentreprise: Analyse: Eurofins Miljø A/S
Borearbejde: K Sørensen & Søn A/S, Kristian Rytter A/S
Tanksøgning: Barlach Geofysik.
Delaftale nr.: 2 - Betegnelse:
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
22.5.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 7
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Dansk Miljørådgivning A/S
Industrivej 10A
8680 Ry

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: ja
Værdi eller andel af kontrakten, der sandsynligvis vil blive givet i underentreprise til tredjemand:
Ikke kendt
Kort beskrivelse af den værdi/andel af kontrakten, som gives i underentreprise: Borearbejde: K. Sørensen & Søn A/S
Analyser: Eurofins Miljø A/S
Tankscreening: Barlac Geofysik.
Delaftale nr.: 3 - Betegnelse:
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
22.5.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 7
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Grontmij A/S nu Sweco A/S
Granskoven 8
2600 Glostrup

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: ja
Værdi eller andel af kontrakten, der sandsynligvis vil blive givet i underentreprise til tredjemand:
Ikke kendt
Kort beskrivelse af den værdi/andel af kontrakten, som gives i underentreprise: Borearbejde: K. Sørensen & Søn A/S
Analyser: Eurofins Miljø A/S
Tankscreening: Barlach Geofysik.
Delaftale nr.: 4 - Betegnelse:
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
22.5.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 7
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Niras A/S
Sortemosevej 19
3450 Allerød

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: ja
Værdi eller andel af kontrakten, der sandsynligvis vil blive givet i underentreprise til tredjemand:
Ikke kendt
Kort beskrivelse af den værdi/andel af kontrakten, som gives i underentreprise: Eurofins Miljø
VBM Laboratoriet A/S
ALS Denmark
K. Sørensen & Søn A/S
Kristian Rytter A/S.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager over udbud skal indgives inden 45 dage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen blev offentliggjort. Senest samtidig med at klage indgives til Klagenævnet for Udbud skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i stand-stille-perioden. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
8.2.2016

Send til en kollega

0.048