23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 210-603427
Offentliggjort
31.10.2022
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Kolding Kommune

Vindere

Plastfolie

(10.02.2023)
Marius Pedersen A/S
Ferritslev

Plasthavemøbler

(10.02.2023)
Ragn-Sells Danmark A/S
Næstved

Hård plast

(10.02.2023)
Damifo Vojens A/S
Vojens

Behandling og afsætning af plastaffald fa Kolding KOmmune


Kolding Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Kolding Kommune
CVR-nummer: 29 18 98 97
Postadresse: Nytorv 11
By: Kolding
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Dennis Tranholm Jensen
E-mail: deje@cowi.com
Telefon: +45 51243591
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/48586bf0-0c85-448d-944b-a1f311aa369a/homepage
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/48586bf0-0c85-448d-944b-a1f311aa369a/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/48586bf0-0c85-448d-944b-a1f311aa369a/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/48586bf0-0c85-448d-944b-a1f311aa369a/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Behandling og afsætning af plastaffald fa Kolding KOmmune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ordregiver udbyder herved ”Behandling og afsætning af plastaffald" i offentligt udbud efter Udbudsloven (lov nr. 1564 af 15. december 2015 med efterfølgende ændringer). Opgaven er nærmere beskrevet i kravspecifikationen, samt det øv-rige udbudsmateriale. Opgaven består af 4 delopgaver, hvor der udarbejdes se-parate kontrakter. Der kan bydes på én eller flere delopgaver.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 8 200 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Hård plast

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90514000 Affaldsgenvinding
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

Kolding Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Behandling og afsætning af hård plast fra Kolding Kommune

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 7 300 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Udbuddet omfatter en option for ordregiver på forlængelse af kontrakterne på de enkelte delopgaver på uændrede vilkår i et vilkårligt antal gange og antal måne-der i op til 2 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Plasthavemøbler

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90514000 Affaldsgenvinding
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

Kolding Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Behandling og afsætning af plasthavemøbler fra Kolding Kommune

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 270 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Udbuddet omfatter en option for ordregiver på forlængelse af kontrakterne på de enkelte delopgaver på uændrede vilkår i et vilkårligt antal gange og antal måne-der i op til 2 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Hård PVC

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90514000 Affaldsgenvinding
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

Kolding Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Behandling og afsætning af hård PVC fra Kolding Kommune

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 540 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Udbuddet omfatter en option for ordregiver på forlængelse af kontrakterne på de enkelte delopgaver på uændrede vilkår i et vilkårligt antal gange og antal måne-der i op til 2 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Plastfolie

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90514000 Affaldsgenvinding
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

Kolding Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Behandling og afsætning af plastfolie fra Kolding Kommune

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 70 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Udbuddet omfatter en option for ordregiver på forlængelse af kontrakterne på de enkelte delopgaver på uændrede vilkår i et vilkårligt antal gange og antal måne-der i op til 2 år.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

For at Ordregiver vil anse tilbudsgiver som egnet til at udføre opgaven, skal tilbudsgiver opfylde følgende minimumskrav til tilbudsgiverens økonomiske og finansielle formåen som skal angives i ESPD:

› Tilbudsgiveren skal enten

a) have haft et positivt resultat som gennemsnit over de seneste 3 afslut-tede regnskabsår – angiv resultater i ESPD under Finansielle nøgletal”.

b) eller have en soliditetsgrad på mindst 10 % ved udgangen af det sene-ste regnskabsår, for hvilket der foreligger et godkendt eller endeligt vedtaget årsregnskab – angiv soliditetsgrad i ESPD under Finansielle nøgletal”.

› Tilbudsgiveren skal kunne fremlægge en tilkendegivelse fra bank, andet anerkendt pengeinstitut eller kautionsforsikringsselskab, i hvilken banken, pengeinstituttet eller kautionsforsikringsselskabet tilkendegiver:

a) at der inden for rammerne af tilbudsgivers engagement med banken, pengeinstituttet eller kautionsforsikringsselskabet eller tilbudsgivers eksisterende kreditramme pt. er plads til at stille den i Kontrakten krævede sikkerhedsstillelse. Angiv i ESPD under ”Øvrige økonomi-ske og finansielle krav” at kravet kan opfyldes. og/eller

b) at denne er indstillet på at stille den i Kontrakten krævede sikkerheds-stillelse. Angiv i ESPD under ”Øvrige økonomiske og finansielle krav” at kravet kan opfyldes.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

For at ordregiver vil anse tilbudsgiveren som egnet til at udføre opgaven, skal tilbudsgiveren opfylde følgende minimumskrav til tilbudsgiverens tekniske og faglige formåen, som skal angives i ESPD:

Referencer

› Tilbudsgiveren skal i løbet af de sidste 3 år have udført mindst én opgave indenfor hver delopgave der bydes på, omfattende minimum på 50% af den estimerede årlige mængde for hver delopgave over en 12 måneders perio-de.

I ESPD skal tilbudsgiveren oplyse følgende for sine betydeligste referen-cer/opgaver relateret til ovenstående minimumskrav:

› Beskrivelse af opgaven

› Behandlede affaldsfraktioner og mængder

› Kontraktperiode

› Kundens navn og kontaktoplysninger

Angiv oplysningerne i ESPD under ”For så vidt angår tjenesteydelses-kontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type”.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 28/11/2022
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 28/11/2022
Tidspunkt: 12:00
Sted:

Kolding Kommune

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

De bydende har ikke adgang til at overvære åbning af buddene

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27/10/2022

Send til en kollega

0.047