Fakta om udbudet
Mineralolieprodukter, brændselsstoffer, elektricitet og andre energikilder
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Del I: Ordregiver
Banedanmark
Amerika Plads 15
Kontaktpunkt(er): Banedanmark
Att: Hans-Erik Fogh
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 26155814
Mailadresse: hefo@bane.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for ordregiveren: http://www.bane.dk
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Banedanmark vil i løbet af kontraktperioden udbygge det elektriske kørestrømsnet på en række strækninger og forventer således, at forbruget vil stige. Samtidig er der en forventning om flere el traktionsenheder i kontraktperioden, også medfølgende et større forbrug.
Kontrakten træder i kraft den 1.1.2016 og udløber som udgangspunkt den 31.12.2018, dog med mulighed for forlængelse i 4 x 1 år, således at kontraktens samlede løbetid kan blive fra 1.1.2016 til 31.12.2022.
Kontraktens primære leverance er el, men forventes også at omfatte tillæg vedrørende fakturering, datafiler o.a.
09000000, 09310000, 65310000
Del IV: Procedure
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 58-102598 af 24.3.2015
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Delaftale 1 Kørestrøm
Energi Danmark A/S
Hedeager 5
8200 Aarhus N
DANMARK
Telefon: +45 87426262
Mailadresse: ed@energidanmark.dk
Internetadresse: www.ernergidanmark.dk
Delaftale nr.: 2 - Betegnelse: Delaftale 2 Eget forbrug
Energi Danmark A/S
Hedeager 5
8200 Aarhus N
DANMARK
Telefon: +45 87426262
Mailadresse: ed@energidanmark.dk
Internetadresse: www.energidanmark.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 5291000
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til Klagenævnet for Udbud og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen jf. lovens § 12, stk.1.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk