23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 231-420506
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Snerydning


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Indkøbsfællesskabet for Hedensted, Horsens og Odder Kommuner
Rådhustorvet 4
Att: Jacob Holm Jørgensen
8700 Horsens
DANMARK
Telefon: +45 76292026
Mailadresse: udbud-hho@horsens.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.indkob-hho.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja

Hedensted Kommune, Fritid og Fællesskab, Infrastruktur og Transport
Niels Espes Vej 8
8722 Hedensted
DANMARK

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Vintertjenester til Hedensted Kommune.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hedensted Kommune.
NUTS-kode
II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
12 delaftaler om vintertjenester (glatførebekæmpelse, snerydning og kombikørsel) på 12 ruter i Hedensted Kommune.
Kontrakt tildelt på Rute 1-10 samt Rute 12. Tildelingen på Rute 11 er blevet annulleret, hvilket meddeles i separat bekendtgørelse.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90620000, 90630000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
88.00.00-16-15
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 182-329904 af 19.9.2015

Andre forudgående offentliggørelser

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 168-306699 af 1.9.2015

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 1 Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Glatførebekæmpelse og snerydning på Rute 1, omfattende Klasse I og Klasse II veje.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.11.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Søren Rasmussen & Søn A/S
Klakringvej 62
7130 Juelsminde
DANMARK
Mailadresse: klakring@mail.dk
Telefon: +45 75693227
Fax: +45 75694394

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 2 Delaftale nr.: 2 - Betegnelse: Glatførebekæmpelse og snerydning på Rute 2, omfattende Klasse I og Klasse II veje.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.11.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

PR Transport ApS
Odelsgade 5
7130 Juelsminde
DANMARK
Telefon: +45 20461884
Internetadresse: http://www.pr-transport.dk/

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 3 Delaftale nr.: 3 - Betegnelse: Glatførebekæmpelse og snerydning på Rute 3, omfattende Klasse I og Klasse II veje.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.11.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Ole Rasmussen A/S
Gammelgårdsvej 12
7130 Juelsminde
DANMARK
Telefon: +45 75693080
Internetadresse: http://or-vognmand.dk/
Fax: +45 75695838

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 4 Delaftale nr.: 4 - Betegnelse: Glatførebekæmpelse og snerydning på Rute 4, omfattende Klasse III-veje.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.11.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Søren Rasmussen & Søn A/S
Klakringvej 62
7130 Juelsminde
DANMARK
Mailadresse: klakring@mail.dk
Telefon: +45 75693227

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 5 Delaftale nr.: 5 - Betegnelse: Glatførebekæmpelse og snerydning på Rute 5, omfattende Klasse III-veje.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.11.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Søren Rasmussen & Søn A/S
Klakringvej 62
7130 Juelsminde
DANMARK
Mailadresse: klakring@mail.dk
Telefon: +45 75693227

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 6 Delaftale nr.: 6 - Betegnelse: Glatførebekæmpelse og snerydning på Rute 6, omfattende Klasse III-veje.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.11.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Søren Rasmussen & Søn A/S
Klakringvej 62
7130 Juelsminde
DANMARK
Mailadresse: klakring@mail.dk
Telefon: +45 75693227

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 7 Delaftale nr.: 7 - Betegnelse: Glatførebekæmpelse og snerydning på Rute 7, omfattende Klasse III-veje.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.11.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

PR Transport ApS
Odelsgade 5
7130 Juelsminde
DANMARK
Telefon: +45 20461884
Internetadresse: http://www.pr-transport.dk/

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 8 Delaftale nr.: 8 - Betegnelse: Glatførebekæmpelse og snerydning på Rute 8, omfattende Klasse III-veje.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.11.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Entreprenørfirmaet Ejvind Laursen.Hedensted A/S
Østre Ringgade 90
8722 Hedensted
DANMARK
Telefon: +45 75891700
Fax: +45 75890540

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 9 Delaftale nr.: 9 - Betegnelse: Glatførebekæmpelse og snerydning på Rute 9, omfattende Klasse III-veje.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.11.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Søren Rasmussen & Søn A/S
Klakringvej 62
7130 Juelsminde
DANMARK
Mailadresse: klakring@mail.dk
Telefon: +45 75693227

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 10 Delaftale nr.: 10 - Betegnelse: Glatførebekæmpelse og snerydning på Rute 10, omfattende Klasse III-veje.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.11.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Erik Højberg
Gammelmarksvej 1
8762 Flemming
DANMARK
Telefon: +45 75673476

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 12 Delaftale nr.: 12 - Betegnelse: Glatførebekæmpelse og snerydning på Rute 12, omfattende Klasse III-veje.
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.11.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Vognmand Jan Vandal Laursen
Nørre Bygade 26
7100 Vejle
DANMARK
Telefon: +45 75853655
Fax: +45 75853855

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
Rute 11 annulleres pga. manglende konkurrence. Rute 11 forventes genudbudt primo 2016.
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35191095
Internetadresse: http://www.klfu.dk

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Der er intet mæglingsorgan i Danmark

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Jf. Håndhævelseslovens § 7, Stk. 2:
Klage over udbud omfattet af udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
Fax: +45 41715100

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25.11.2015

Send til en kollega

0.047