23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 225-409816
Offentliggjort
20.11.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
12.01.2016 Kl. 12:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=153997&B=ENVIDAN

Udbyder

KØST Forsyningsservice ApS

Vindere

Udbud af fælles tømningsordninger

(31.03.2016)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S

KØST Forsyningsservice ApS fællesudbud - tømningsordning


KØST Forsyningsservice ApS

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

KØST Forsyningsservice ApS
35 14 40 99
Revlen 2
Att: Camilla Rosenkrantz Schrold
4600 Køge
DANMARK
Telefon: +45 27153724
Mailadresse: crs@envidan.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.envidan.dk/

Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/170064

Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=153997&B=ENVIDAN

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=153997&B=ENVIDAN

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Andet: forsyningsselskab
I.3) Hovedaktivitet
Miljø
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja

Køge Afløb A/S
30590503
Revlen 2
4600 Køge
DANMARK

Stevns Spildevand A/S
32268285
Fægangen 8
4660 Store Heddinge
DANMARK

Greve Spildevand A/S
32268668
Løvmosen 2
2670 Greve
DANMARK

Solrød Spildevand A/S
33046987
Fasanvej 18
2680 Solrød Strand
DANMARK

 

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
KØST Forsyningsservice ApS fællesudbud — tømningsordning.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Stevns, Køge, Greve og Solrød.

NUTS-kode DK022

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
KØST Forsyningsservice ApS udbyder et fællesudbud af olieudskillere og sangfang for Stevns, Køge og Greve (Solrød med som option). Derudover udbydes tømningsordningen af bundfældningstanke i Køge og Stevns Kommune.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90460000, 90513700, 90513900

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
KØST Forsyningsservice ApS udbyder et fællesudbud af olieudskillere og sangfang for Stevns, Køge og Greve (Solrød som option) ca. 350 anlæg. Derudover udbydes tømningsordningen af ca. 2 300 bundfældningstanke i Køge og Stevns Kommune og 124 samletanke i Køge Kommune.
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Screening/tømning af olieudskiler og sandfang i Solrød kommune, samt forlængelse af kontrakten i 1 år gange 2.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Påbegyndelse 1.2.2016. Færdiggørelse 31.12.2017

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Op til 15 % af 12 måneders forventet omsætning på kontrakterne.
De nærmere krav til sikkerhedsstillelse vil fremgå af udbudsmaterialet.
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Betaling sker månedsvis bagud i forhold til leverede ydelser.
De nærmere krav til finansierings- og betalingsvilkår vil fremgå af udbudsmaterialet.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Såfremt tilbuddet afgives af en sammenslutning af virksomheder, skal deltagere påtage sig solidarisk ansvar samt udpege en befuldmægtiget, som den ordregivende myndighed med bindende virkning for sammenslutningen kan indgå aftale med.
III.1.4) Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Erklæring på tro og love om ubetalt gæld til det offentlige, samt erklæring på tro og love om udbudsdirektivets artikel 45, stk. 1 og 2
Udfyldt Erklæring vedr. arbejdsmiljøforhold.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Beskrivelse af arbejdsgange og tilgang til opgaven
Beskrivelse af hvilket/hvor mange køretøjer som er påtænkt til opgaven (type, kapacitet og EURO-norm)
Beskrivelse af det sikkerhedsudstyr der anvendes. (Herunder løftegrej til tunge dæksler, udstyr til pejling af olie osv.).
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Beskrivelse af arbejdsgange og tilgang til opgaven
Beskrivelse af hvilket/hvor mange køretøjer som er påtænkt til opgaven (type, kapacitet og EURO-norm)
Beskrivelse af det sikkerhedsudstyr der anvendes. (Herunder løftegrej til tunge dæksler osv.)
Beskrivelse af det valgte mandskabs erfaring, uddannelse og planlagte uddannelsesforløb
Beskrivelse af tilbudsgivers kvalitetsstyringssystem for sikring af varsling, tømning og rapportering foregår som foreskrevet
Beskrivelsen af dækning ved sygdom og i ferieperioder
Beskrivelse af entreprenørens styringsprocedure med beskrivelse af opgavehåndtering
Beskrivelse af hvilke tiltag entreprenøren vil gøre for at indhente en forsinkelse i tidsplanen.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Der er vedlægges mindst 1 og gerne 5 referencer fra lignende/relevante opgaver udført de seneste 3 år, med angivelse af mængde eller omsætning.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: ja
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse: Virksomheden skal, i den omfang tømningerne ikke foretages med traktor slamsuger, råde over tilladelser til erhvervsmæssig godskørsel for fremmede regning jf. lov nr. 1051 af 12.11.2012 om lov om godskørsel med efterfølgende ændringer.
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
12.1.2016 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.8) Åbning af bud
Dato: 12.1.2016 - 12:00
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager over udbuddet skal indgives inden 45 dage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde hvor klage ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Klagenævnet for Udbud
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17.11.2015

Send til en kollega

0.078