23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 013-029445
Offentliggjort
19.01.2022
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Boligselskabet Sjælland

Opdateringer

Rettelse
(07.02.2022)

IV.2.2
I stedet for:
Dato: 14-02-2022
Time: 11:00
Læses:
Dato: 16-02-2022
Time: 11:00

IV.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 14-02-2022
Time: 11:00
Læses:
Dato: 16-02-2022
Time: 11:00

II.2.7
Placering af det tekst, der skal ændres:Slut
I stedet for:
Dato: 14-02-2024
Læses:
Dato: 14-03-2024

Offentligt EU-udbud af rammeaftale om udførelse af TV-inspektion inkl. spuling og rensning af kloak


Boligselskabet Sjælland

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Boligselskabet Sjælland
CVR-nummer: 42008419
Postadresse: Sjællandsvænget 1
By: Roskilde
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jan Eilsø
E-mail: jei@bosj.dk
Telefon: +45 24482075
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/169808074.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.bosj.dk/
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/169808074.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/169808074.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Boligselskabet Sjælland
I.5) Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Offentligt EU-udbud af rammeaftale om udførelse af TV-inspektion inkl. spuling og rensning af kloak

II.1.2) Hoved-CPV-kode
76600000 Inspektion af rørledninger
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Dette udbud vedrører udførelse af TV-inspektion inkl. spuling og rensning af kloak for Boligselskabet Sjælland.

Formålet med undersøgelserne er at fastlægge kloaksystemets nuværende tilstand, så bygherren efterfølgende kan fastlægge en renovering.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 3 500 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
76472000 Inspektion af brøndanlæg
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rapporteringen skal desuden bruges til at verificere og opdatere oplysningerne i bygherrens afløbsdatabase.

Der skal udføres højtryksspuling/lavtryk, og TV-inspektion.

Arbejderne forventes at have følgende omfang:

- Spuling og TV-inspektion af 1-50 km kloakledninger

- Indmåling og inspektion af ca. 100-5000 brøndeArbejdet gælder for alle regnvands, spildevands- og fællesledninger over Ø70mm.

Det påhviler tilbudsgiver at gøre sig bekendt med boligselskabets Sjællands afdelingers lokationer, da ramme udbuddet, dækker alle afdelinger, boligselskabet forbeholder sig ret til at tilføje nye afdelinger på Sjælland.

Boligselskabet forventer, at det årlige forbrug på rammeaftalen er ca. 3,5 mio. kr., inklusive moms. Det forventede forbrug pr. år er alene udtryk for Boligselskabets skøn, som ikke er bindende i aftaleperioden.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: TV inspektionsrapport / Vægtning: 20 %
Kvalitetskriterium - Navn: Procedure fra bestilling til udførsel / Vægtning: 10
Kvalitetskriterium - Navn: Personale og udstyr / Vægtning: 10 %
Pris - Vægtning: 60 %
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 13/03/2022
Slut: 14/02/2024
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Følgende nøgletal for de seneste 3 afsluttede regnskabsår

Årsomsætning inden for TV-inspektion inkl. spuling af kloak, ESPD, del IV, rubrikken Specifik årsomsætning

Egenkapital, ESPD, del IV, rubrikken Finansielle nøgletal

Såfremt tilbudsgiver har eksisteret i kortere tid end dette, skal der alene oplyses om nøgletallene for det/de regnskabsår, hvor tilbudsgiver har eksisteret. I ESPD, del IV.B, rubrikken Etablering af virksomhed, oplyses i givet fald, hvornår tilbudsgiver etablerede eller startede sin virksomhed.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en gennemsnitlig årlig nettoomsætning inden for TV-inspektion inkl. spuling af kloak, som er genstand for udbuddet] på minimum 200.000 kr. de seneste 3 af-sluttede regnskabsår, eller for tilbudsgivere, der har eksisteret kortere tid, en nettoomsætning inden for TV-inspektion inkl. spuling af kloak i den periode, som tilbudsgiver har eksisteret, svarende til en årlig omsæt-ning på 200.000 kr.

Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital de seneste 3 år afsluttede regn-skabsår, eller for tilbudsgivere, der har eksisteret kortere tid, en positiv egenkapital i den periode, tilbudsgi-ver har eksisteret

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Liste over de betydeligste kontrakter inden for TV-inspektion inkl. spuling af kloak, tilbudsgiver har udført inden for de seneste 3 år, med angivelse af en karakteristik af kontrakten indeholdende beskrivelse af TV-inspektion inkl. spuling af kloak (feltet Beskrivelse), den årlige omsætning på kontrakten i kr. ekskl. moms (feltet Beløb), kontraktforholdets start- og sluttidspunkt (felterne Startdato og Slutdato) og navnet på den offentlige eller private kunde (feltet Modtagere), ESPD, del IV.C, rubrikken For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Det er et minimumskrav, at tilbudsgivers referencer omfatter mindst 3 aftaler om TV-inspektion inkl. spuling af kloak med offentlige myndigheder eller almennyttige foreninger, og at mindst 2 af aftalerne har en årlig omsætning på mindst 100.000 kr.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 14/02/2022
Tidspunkt: 11:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 14/02/2022
Tidspunkt: 11:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage

regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem

der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for

beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den

dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,

jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14/01/2022

Send til en kollega

0.063