23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 166-303372
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Isrydning


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Vordingborg Kommune
Valdemarsgade 43, Postboks 200
Att: Fagleder Bjørn Buch
4760 Vordingborg
DANMARK
Mailadresse: bjbu@vordingborg.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.vordingborg.dk

Internetadresse for køberprofilen: http://www.vordingborg.dk/cms/site.aspx?p=15273

Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.vordingborg.dk/cms/site.aspx?p=15273

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Vordingborg Kommune: Udbud af vintertjeneste, 2015.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Offentlige veje i Vordingborg Kommune.

NUTS-kode DK021

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:
— Glatførebekæmpelse og snerydning på klasse 1-veje med én lastbil
— Snerydning på klasse 1-veje med én lastbil
— Glatførebekæmpelse og snerydning på klasse 2 og 3-veje med én lastbil
— Snerydning på klasse 3 og 4-veje med én traktor.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90630000, 90620000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 17 638 350 DKK
Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 107-194468 af 5.6.2015

Andre forudgående offentliggørelser

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 145-267804 af 24.7.2015

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 1 Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Vintertjeneste med lastbiler, entrepriserne 3-1 og 3-2
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
12.8.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 7
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Allerslev Vognmandsforretning
Enghavevej 3
4720 Præstø
DANMARK
Mailadresse: kent@allvogn.dk
Telefon: +45 40781846

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 130 000 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 6
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 1 Delaftale nr.: 2 - Betegnelse: Vintertjeneste med lastbiler, entreprise 50
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
12.8.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 1
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Bo Rasmussens Eftf. A/S
Æbelnæsvej 31
3780 Stege
DANMARK
Mailadresse: bo@borasmussen.dk
Telefon: +45 55812042

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 324 250 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 6
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 1 Delaftale nr.: 3 - Betegnelse: Vintertjeneste med lastbiler, entrepriserne 1-0, 1-1, 1-2, 2-0, 20
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
12.8.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 19
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Sallerup Vognmands-forretning ApS
4760 Vordingborg
DANMARK
Mailadresse: afrederiksen@sol.dk
Telefon: +45 22108888

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 893 800 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 6
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakt nr.: 1 Delaftale nr.: 4 - Betegnelse: Vintertjeneste med lastbiler, entreprise 30
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
12.8.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 1
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Vognmand Jørgen Christoffersen & Søn I/S
Parkvej 10
4773 Stensved
DANMARK
Mailadresse: j.christoffersen@mail.dk
Telefon: +45 55386359

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 239 500 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 6
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 1 Delaftale nr.: 5 - Betegnelse: Vintertjeneste med lastbiler, entreprise 3-0
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
12.8.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 6
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Carsten Christensen
Industrivej 11
4720 Præstø
DANMARK
Mailadresse: carsten.c@mail.dk
Telefon: +45 22121631

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 242 250 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 6
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 1 Delaftale nr.: 6 - Betegnelse: Vintertjeneste med lastbiler, entreprise 3-3
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
12.8.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 7
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Vognmand Claus K. Stang
Stubbekøbingvej 59
4840 Nørre Alslev
DANMARK
Mailadresse: claus.stang@mail.dk
Telefon: +45 20223436

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 83 500 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 6
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakt nr.: 1 Delaftale nr.: 7 - Betegnelse: Vintertjeneste med lastbiler, entreprise 40
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
12.8.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 1
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

H.J. Nielsens Eftf.
Borrensvej 6
4780 Stege
DANMARK
Mailadresse: hjnielsens-eftf@mail.tele.dk
Telefon: +45 55816242

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 315 500 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 6
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakt nr.: 1 Delaftale nr.: 8 - Betegnelse: Vintertjeneste med lastbiler, entreprise 1-3
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
12.8.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 8
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Hemmingsen Transport ApS.
Vejrbjørnen 3
4760 Vordingborg
DANMARK
Mailadresse: info@hemmingsentransport.dk
Telefon: +45 55345466

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 84 750 DKK
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 6
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakt nr.: 2 Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Vintertjeneste med traktorer, entrepriserne 11, 12, 13, 14 og 21
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
12.8.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 6
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Entr. Jens H. Hansen ApS
Svinøvej 124
4750 Lundby
DANMARK
Mailadresse: jhh@j-hh.dk
Telefon: +45 40911137

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 239 625 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 6
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 2 Delaftale nr.: 2 - Betegnelse: Vintertjeneste med traktorer, entrepriserne 71 og 72
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
12.8.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 7
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Stampenborg Gods
Nysøvej 1
4720 Præstø
Mailadresse: nysoe@nysoe.dk
Telefon: +45 55991107

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 96 500 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 6
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 2 Delaftale nr.: 3 - Betegnelse: Vintertjeneste med traktorer, entrepriserne 52 og 53
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Flemming Hansen
Liselundvej 32
4791 Borre
DANMARK
Mailadresse: chafle@mail.dk
Telefon: +45 21272175

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 129 000 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 6
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 2 Delaftale nr.: 4 - Betegnelse: Vintertjeneste med traktorer, entreprise 32
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
12.8.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 1
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Hans Brøgger
Østergårdsstræde 26
4772 Langebæk
DANMARK
Mailadresse: hansbroegger@mail.dk
Telefon: +45 40938008

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 46 075 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 6
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Kontrakt nr.: 2 Delaftale nr.: 5 - Betegnelse: Vintertjeneste med traktorer, entrepriserne 61, 62 og 63
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
12.8.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 7
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Pasmergård v. Liselotte Jensen
Pasmergårdsvej 25, Udbyd
4750 Lundby
DANMARK
Mailadresse: pasmergaard@city.dk
Telefon: +45 55982272

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 114 975 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 6
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Der er intet mæglingsorgan i Danmark

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Præcise oplysninger om klagefrist(er): Frister for og procedurer for klager fremgår af »Lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne mv.« med senere ændringer.
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25.8.2015

Send til en kollega

0.062