Fakta om udbudet
Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
SamAqua
Ejby Møllevej 22
Att: Charlotte Hardam
5000 Odense C
DANMARK
Telefon: +45 63132320
Mailadresse: cgh@samaqua.dk
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja
Middelfart Spildevand A/S
Strandvejen 100
5500 Middelfart
DANMARK
Provas
Fjordagervej 32
6100 Haderslav
DANMARK
VandCenter Syd
Vandværksvej 7
5000 Odense C
DANMARK
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 27: Andre tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Odense, Nordfyn, Middelfart og Haderslev.
NUTS-kode DK031
Udbuddet indgås som en rammeaftale og skønnede mængde m.v. kan ses i separat bilag 2 — Estimeret forbrug pr. selskab.
Rammeaftalen forudsættes indgået med 3 leverandør, for perioden 1.8.2015-31.8.2018.
Der vil være mulighed for at ordregiver kan forlænge kontrakten med 2 x 12 måneders option, på samme kontraktuelle vilkår.
Ordregiver forpligter sig i denne periode til at købe de i udbuddet omfattede ydelser, hos de valgte tilbudsgivere på de i nærværende udbudsmateriales nævnte vilkår.
Det samlede årlige forbrug af Spuling og TV-inspektion, omfattet af udbuddet, fremgår af tilbudsposter oprettet i Mercell samt vedlagt separat bilag 2 »Estimeret forbrug pr. selskab«. Det anførte forbrug indenfor de enkelte ydelsestyper er skønnede mængder, udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer. Det forventede årlige forbrug er således alene et estimat, som ikke er bindende for ordregiver.
Resultatet af nærværende udbudsforretning samt den faktiske driftssituation kan give anledning til ændringer. Ordregiver forpligter sig ikke ud over sit faktuelle behov.
90000000, 90400000, 90640000
Eksklusive moms
Del IV: Procedure
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 102-185870 af 29.5.2015
Del V: Kontrakttildeling
Betegnelse: Spuling og TV-inspektion samt relaterede ad hoc-opgaverFKS Slamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S
DANMARK
Telefon: +45 25265877
Fax: +45 70221623
ISS Kloak- & Industriservice A/S
Rydagervej 27
2620 Albertslund
DANMARK
Telefon: +45 43646939
Fax: +45 43620807
Simon Moos A/S Entrepriser
Kallehave 23
6400 Sønderborg
DANMARK
Mailadresse: smm@simonmoos.com
Telefon: +45 74415680
Del VI: Supplerende oplysninger
Kaskademodellen betyder, at der indgås en rammeaftale med 3 leverandører. Når den ordregivende myndighed har behov for, at fortage en ordre henvender ordregiver sig til den leverandør på rammeaftalen der ved tildeling jf. de opstillede kriterier bedømmes som nr. 1 (den leverandør som har afgivet den laveste pris). Såfremt denne ikke kan løfte opgaven henvender ordregiver sig til den leverandør der er tildelt som nr. 2 osv.
Der skal derfor henledes opmærksomheden på, at er leverandøren tildelt som nr. 2 eller 3 kan ordregiver ikke garantere, at der i kontraktperioden foretages ordre hos denne.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100