23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 144-266567
Offentliggjort
Udbudstype
Begrænset udbud

Udvikling af internet- eller intranetklientapplikationer


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Miljøstyrelsen
Strandgade 29
Kontaktpunkt(er): Miljøstyrelsen
Att: Iben Kinch Sohn
2300 København
DANMARK
Telefon: +45 72544409
Mailadresse: ibnls@mst.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.mst.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.3) Hovedaktivitet
Miljø
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Udvikling og drift af webportalen »Miljøvejviseren — den nemme vej til en grøn hverdag«.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Danmark.

NUTS-kode DK011

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Nærværende udbud har omfattet gennemførelse af en udbudt rammeaftale for udvikling og drift af webportalen »Miljøvejviseren — den nemme vej til en grøn hverdag«.
Som led i den tidligere regerings Strategi for affaldsforebyggelse (Danmark uden Affald II) skal der udvikles, implementeres, testes, lanceres, udbredes og driftes en webportal/officiel »one-stop-shop«, der skal gøre det let overskueligt for målgruppen bestående af borgere, foreninger og organisationer at træffe det grønne valg, finde pålidelig information og få viden om bæredygtigt forbrug og forebyggelse af affald i praksis. Portalen skal samle eksisterende materiale, information og viden fra Miljøstyrelsen og andre udvalgte eksterne kilder ét sted.
Der er tale om en rammeaftale på 4 år.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72421000, 90700000, 90714100, 72200000, 72222300, 72212000, 72212220, 79340000, 79341400, 79341100

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Løsningsbeskrivelse. Vægtning 40
2. Faglige kvalifikationer. Vægtning 35
3. Pris. Vægtning 25
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 77-136306 af 21.4.2015

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
2.7.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 5
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

PlanMiljø ApS
Ellevej 5, Østrup
3670 Veksø
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø.
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, Håndhævelsesloven, som ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013, gælder der en klagefrist over ordregivers tildeling af en rammeaftale på 6 måneder. Klagefristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiver vil indgå kontrakt med, jf. § 7, stk. 2, nr. 3.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24.7.2015

Send til en kollega

0.047