Kender du en sjov historie eller en god vittighed?
Læs flere ugens grin
Hvad chefen ønsker...
Den ærlige bogholder
Mellem kollegerDen umulige kunde
En skudsikker vækstplan
Problemløsning for dummies
En vigtig salgs-lektion
Begrænset holdbarhed
Udspekuleret millionær
Mersalg
Forvent det værsteDen erfarne ekspedient i brillebutikken forklarede den nye lærling, hvordan han skulle håndtere kunderne. - Ulrik, når du skal sælge et par briller til en kunde, så spørger folk først, hvad de koster, forklarede ekspedienten. - Så siger du langsomt; "De koster 2.500 kr.". Og læg så nøje mærke til deres reaktion. - Hvis de ikke reagerer, siger du: "...for stellet plus 1.700 for glassene". - Igen lægger du mærke til en reaktion, der kunne tyde på, at prisen er for høj. Reagerer de ikke siger du til sidst; "Per styk!", forklarede ekspedienten. Energy Supply opfordrer alle læsere til at sende vittige – gerne brancherelaterede – historier og indslag til redaktionen. Tip os via mail med ”Ugens Grin” i emnefeltet. Bliver dit bidrag udvalgt, kommer det med i mandagens nyhedsbrev.